מתן רודיטי / עש×" ×"יסטורי×" מתן רו×"יטי ×"שי×' את ×"כרטיס לטוקיו ישראל ספורט : מתן רודיטי (שחיית מרתון במים פתוחים)|00:30 השחיין מתן רודיטי יהפוך לראשון שמייצג את ישראל בשחייה במים פתוחים באולימפיאדה, כשיזנק עם עוד 25 שחיינים אחרים למשחה הארוך ביותר במשחקים, שייערך בפארק.. 08:00 עד 15:00 יום שבת: ככה נראה שחיין שעושה היסטוריה! אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍 שום דבר לא הרתיע את מתן. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא.

ככה נראה שחיין שעושה היסטוריה! מתן רודיטי, אמיר עופר | באדיבות איגוד השחייה אחרי חנה מיננקו, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה גדלה בנציג נוסף לאחר שהשחיין במים פתוחים סיים במקום הרביעי בתחרות העפלה שנערכה בפורטוגל. חלמתי על זה מגיל חמש. הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה.

Jyvfxfbqjwogkm
Jyvfxfbqjwogkm from ynet-images1.yit.co.il
בהמשך היום צפויות להתקיים תחרויות הגמר בענפים הבאים: כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי. קפיצה משולשת (גברים), ריצה 110 משוכות. רודיטי סיים במקום הרביעי בתחרות ההעפלה בפורטוגל וייסע ליפן בקיץ. 6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: לא היה כבר טעם לחיים ואז החלטנו להביא את מתן לעולם. מתן רודיטי רביעי במשחקים האולימפיים, הישג השיא של השחייה הישראלית!

מתן רודיטי (שחיית מרתון במים פתוחים)|00:30 השחיין מתן רודיטי יהפוך לראשון שמייצג את ישראל בשחייה במים פתוחים באולימפיאדה, כשיזנק עם עוד 25 שחיינים אחרים למשחה הארוך ביותר במשחקים, שייערך בפארק.

6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: מתן רודיטי סיים רביעי בשחייה במים פתוחים. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. מתן רודיטי (שחיית מרתון במים פתוחים)|00:30 השחיין מתן רודיטי יהפוך לראשון שמייצג את ישראל בשחייה במים פתוחים באולימפיאדה, כשיזנק עם עוד 25 שחיינים אחרים למשחה הארוך ביותר במשחקים, שייערך בפארק. אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי. 08:00 עד 15:00 יום שבת: ירדנה עבודי פוקס) היינו בתחתית השאול. מתן רודיטי הוא שחיין ישראלי המתמחה במשחים למרחקים ארוכים ובשחייה במים פתוחים. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא. קפיצה משולשת (גברים), ריצה 110 משוכות. השחיין הישראל מתן רודיטי התחרה היום (חמישי) במשחה ל10 קמ במים פתוחים באולימפיאדת טוקיו וסיים במקום הרביעי, בפעם הראשונה לישראלי וזאת אף הפעם הראשונה שישראלי משתתף במקצה זה. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו.

‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני. הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה. כתבות אחרונות בנושא מתן רודיטי. ככה נראה שחיין שעושה היסטוריה!

Yfbauiofqpgjpm
Yfbauiofqpgjpm from pbs.twimg.com
מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות. מתן רודיטי עשה היום (חמישי) היסטוריה כשהפך לשחיין הישראלי שהגיע הכי קרוב למדליה אי פעם, לאחר שסיים במקום. השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה. כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: מתן רודיטי (שחיית מרתון במים פתוחים)|00:30 השחיין מתן רודיטי יהפוך לראשון שמייצג את ישראל בשחייה במים פתוחים באולימפיאדה, כשיזנק עם עוד 25 שחיינים אחרים למשחה הארוך ביותר במשחקים, שייערך בפארק.

מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה.

ככה נראה שחיין שעושה היסטוריה! בהמשך היום צפויות להתקיים תחרויות הגמר בענפים הבאים: 08:00 עד 15:00 יום שבת: מתן רודיטי עשה היום (חמישי) היסטוריה כשהפך לשחיין הישראלי שהגיע הכי קרוב למדליה אי פעם, לאחר שסיים במקום. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Born 6 october 1998) is an israeli olympic marathon swimmer. השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍 אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. מתן רודיטי הוא שחיין ישראלי המתמחה במשחים למרחקים ארוכים ובשחייה במים פתוחים. רודיטי סיים במקום הרביעי בתחרות ההעפלה בפורטוגל וייסע ליפן בקיץ. קפיצה משולשת (גברים), ריצה 110 משוכות.

מתן רודיטי רביעי במשחקים האולימפיים, הישג השיא של השחייה הישראלית! אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. 6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: מתן רודיטי סיים רביעי בשחייה במים פתוחים. הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות

מקומות מצויינים לשחייני ×
מקומות מצויינים לשחייני ×"מים ×"פתוחים ×'אליפות אירופ×" לנוער 6 מ×"ליות נוספות לס×'ל אתנ×" ×™×"לום from images.one.co.il
מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא. חלמתי על זה מגיל חמש. מתן רודיטי רביעי במשחקים האולימפיים, הישג השיא של השחייה הישראלית!

כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי.

28.04.2021 · מתן רודיטי זכה במדליית הארד בסבב האירופי. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. מתן רודיטי סיים רביעי בשחייה במים פתוחים. קפיצה משולשת (גברים), ריצה 110 משוכות. מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי. מתן רודיטי עשה היום (חמישי) היסטוריה כשהפך לשחיין הישראלי שהגיע הכי קרוב למדליה אי פעם, לאחר שסיים במקום. 6 באוקטובר 1998 מקום מגורים: מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא רשם את הישג השיא. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. השחיין הישראלי, שרק קיווה להתברג בחלק העליון של המשחה, רשם הישג בלתי נתפס במקצה הגמר בטוקיו. חלמתי על זה מגיל חמש. כתבות אחרונות בנושא מתן רודיטי. מתן רודיטי רביעי במשחקים האולימפיים, הישג השיא של השחייה הישראלית!